Pierwsze lokale nowych marek Sfinksa: Spice Up! i Lepione&Pieczone mają ruszyć jeszcze w tym roku. – Lepione&Pieczone chcemy plasować przy uczęszczanych ulicach, deptakach handlowych, w okolicy dużych osiedli, kampusów i w wybranych centrach handlowych. Z kolei SpiceUp! ma nieco inaczej rozłożone akcenty związane w dużej mierze z obecnością klientów restauracji Sphinx. Przekształcanie wybranych, mniejszych restauracji Sphinx jest tylko jedną z dróg rozwoju sieci SpiceUp! – tłumaczy Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska.
W październiku tego roku Sfinks otworzył pierwszą restaurację pod marką Fabryka Pizzy, a dwie następne – w Kołobrzegu i Zgierzu – mają ruszyć w ciągu najbliższych dwóch miesięcy. Kolejne lokale zostaną uruchomione w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Dalej w artykule:
• O koncepcji uruchomienia SpiceUp! i Lepione&Pieczone.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze