Dyskonty są obecne na polskim rynku od dawna, ale w ostatnim czasie można zaobserwować wzrost ich znaczenia. Sklepy, które cechowały niskie ceny od zawsze miały swoich zwolenników, jednak to te z nich, które oferują więcej niż tylko atrakcyjną cenę, mają silną pozycję wśród konkurencji. Co cenią klienci? Na przykład zgodność produktów z najnowszymi trendami, a także ich jakość. Słowem – doceniają wysoki standard w dyskontowej cenie. Przynajmniej tak jest w przypadku KiK, który zaledwie w ciągu 3 miesięcy oddał do użytku klientów blisko 5 tys. mkw. powierzchni sprzedażowej. Do końca roku ta liczba ma przekroczyć 30 tys. mkw. w postaci około 60 nowych sklepów, co da KiK ponad 300 sklepów w Polsce.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (56%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL