Intensywna ekspansja na polskim rynku jest jednym z filarów działalności KiK. Strategia sieci jest jasna, chociaż KiK deklaruje elastyczność w zależności od sytuacji na rynku, trendów w branży i feedbacku ze strony klientów oraz pracowników. Realnie do końca 2018 roku w Polsce ma funkcjonować 250 sklepów, co oznacza, że do końca roku powstanie ich jeszcze około 20 – z czego 10 otwarć planowanych jest na październik. Sieć zapowiada, że liczba 650 sklepów jest celem, do którego dążą, pewnym wyznacznikiem, ale nie ograniczeniem.

Sklepy KiK najczęściej pojawiają się w galeriach handlowych, retail parkach oraz samodzielnie – np. przy uczęszczanych deptakach. Wybór lokalizacji jest także podyktowany pewnymi założeniami jak np. powierzchnia handlowa – 600 mkw. lub więcej i 50 mkw. dodatkowej powierzchni, komfortowy dostęp do co najmniej 15 miejsc parkingowych, a także możliwość atrakcyjnej zewnętrznej ekspozycji towaru. Istotne jest również sąsiedztwo innych punktów sprzedażowych, które również są ukierunkowane na różnych klientów i całe rodziny, a więc hiper- i supermarkety, sieciowe drogerie, operatorzy spożywczy czy popularne sklepy branżowe.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl