Z każdym miesiącem możemy zaobserwować konsekwentne realizowanie strategii rozwoju marki KiK, przejawiające się w otwieraniu kolejnych sklepów. Tylko w kwietniu zostało uruchomionych 5 nowych lokalizacji – wśród nich ósmy sklep w Warszawie i długo wyczekiwany przez klientów, pierwszy sklep w Szczecinie. Te działania pozwoliły przekroczyć sieci liczbę 270 sklepów. Do końca roku KiK planuje w Polsce otworzyć ich jeszcze co najmniej 40, a w najbliższych latach osiągnąć wynik około 650 sklepów.
Aktualna sytuacja gospodarcza w Polsce sprzyja rozwojowi sieci detalicznych – konsumenci wydają więcej pieniędzy na zakup towarów i usług. Jednak jest to także swego rodzaju wyzwanie – wyróżnić się na tle konkurencji i działać tak, by klienci wybierali właśnie nas. KiK deklaruje, że obrana strategia rozwoju, cechująca się intensywną ekspansją w Polsce, wynika przede wszystkim z chęci odpowiadania na potrzeby klientów.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (73%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Komentarze