Kilkanaście nowych marek w warszawskiej Arkadii
Wprowadzenie salonu GAP do Arkadii jest zwieńczeniem procesu odświeżenia i uatrakcyjnienia oferty tego centrum, w którym ostatnio pojawiły się takie szyldy, jak: Mohito, Swarovski, Inglot, Ulla Popken, Toys4boys, Endo, Enjoy, Oysho, Lobster oraz Phenomé - podają przedstawiciele obiektu.
Wczoraj informowaliśmy o planowanym wejściu marki odzieżowej GAP do warszawskiej Arkadii. - Zdecydowaliśmy się wybrać Arkadię jako lokalizację naszego pierwszego sklepu w Polsce, ponieważ jest ulubionym centrum handlowym warszawian - liderem na rynku, najwyżej ocenianym spośród wszystkich obecnych na stołecznej mapie handlowej - mówi Paweł Oskędra, Property Director, Ultimate Fashion, firmy reprezentującej GAP w Polsce. - Arkadia to doskonałe miejsce na lokalizację flagowych salonów wysoko pozycjonowanych marek, które rozpoczynają ekspansję na polskim rynku. Centrum cenione jest za wielość wyboru, unikalne sklepy w nim obecne, przyjazną nawigację, architekturę i atmosferę.
Arkadyjski salon będzie oferował linie: GAP, GAPKids i babyGAP, a rozpocznie od kolekcji jesiennej i zimowej (Holiday).
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0