PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Kina nie zarobią na reklamach

Kina nie zarobią na reklamach
shutterstock
  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Dodano: 19 paź 2020 09:57

Od początku tego roku do sierpnia najwięksi reklamodawcy wydali w kinach ponad 386,89 mln zł, w porównaniu z 1,04 mld zł w analogicznym okresie 2019 roku - wynika z danych cennikowych Kantar Media, opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Oznacza to spadek o ponad 66 proc.


  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Dodano: 19 paź 2020 09:57

Strata widzów oznacza dla kin potężne spadki z wpływów reklamowych. Według danych Kantar Media udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl, reklamodawcy wydali w tym roku na reklamę w kinach 386 891 518 zł, o 62,87 proc. mniej niż rok wcześniej (okres porównawczy styczeń-sierpień 2020 vs. 2019r.). Najmocniej - o ponad dwie trzecie - swoje wydatki na reklamę kinową w tym roku ścięło Kino Świat (-66,67 proc. rdr.). O ponad połowę mniej na reklamę kinową wydają w tym roku inni duzi marketerzy - Monolith Films, Ferrero Polska (właściciel takich marek jak Nutella, Kinder, Tic-Tac ) oraz Coca-Cola. Najmniej spośród czołowych reklamodawców wydatki na kino obcięła sieć fastfoodów McDonald's Polska (spadek o ponad 33 proc. w 2020 vs. 2019r.).

Potężne straty z reklam notują również najbardziej dochodowe kina sieciowe. W przypadku Multikina Warszawa Targówek straty sięgają ponad 70 proc. rok do roku, Multikina Wrocław Pasaż Grunwaldzki 66 proc., Cinema City Kraków Bonarka ponad 65 proc., Cinema City Łódź Manufaktura ponad 64 proc., Multikino Kraków 62 proc.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.255.5
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!