Kino było, jest i będzie jądrem strefy rozrywki w centrach handlowych
Czy koncept Helios Dream to odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, czy też reakcja obronna na pojawiającą się jak grzyby po deszczu konkurencję w branży rozrywkowej?
- Chcemy rozszerzać koncept Helios Dream. Jest to odpowiedź na zjawisko, które pojawia się w innych krajach, czyli podniesienie standardu kina do premium. Nie będą to jednak zamknięte strefy VIP-owskie - premium oznacza dla nas podwyższoną jakość dostępną dla wszystkich klientów. W ten sposób branża kin reaguje na "ofertę kanapową". Helios Dream to pomysł łączący zarówno dźwięk, obraz, komfortowe fotele, jak i design. Jest to dobra droga i kierunek, sale będziemy konwertować do nowego konceptu wszędzie, gdzie się da - mówi Tomasz Jagiełło, prezes zarządu, dyrektor generalny, Helios SA. Jak zdradza, kolejne koncepty Helios Dream zostaną otwarte już niebawem w Katowicach oraz w warszawskim Blue City.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.