PARTNERZY PORTALU


Klienci doceniają lokalność centrów handlowych

Klienci doceniają lokalność centrów handlowych
Kupiec Poznański
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 23 lis 2016 14:29

Coraz częściej galerie handlowe starają się podkreślać swoje związki z miastami, w których funkcjonują. Działania na poziomie nazw, marketingu czy współpracy z lokalnymi organizacjami to standard. Niektórzy sięgają po mniej powszechne działania, jak tworzenie publikacji pokazujących piękno miasta czy promowanie lokalnej gwary. Czy klienci poszukują lokalności, czy staje się ona modna?

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 23 lis 2016 14:29

Duże ośrodki zakupowe na stałe wpisały się w obraz polskich miast. Aż 89 proc. Polaków co najmniej raz w miesiącu odwiedza jedną z funkcjonujących w naszym kraju galerii handlowych, wynika z tegorocznego raportu CBRE "Coś na ząb – jak jemy, gdy kupujemy". Prawie połowa naszych rodaków odwiedza je raz lub kilka razy w tygodniu. Wobec sporego nasycenia rynku - jak podaje Polska Rada Centrów Handlowych - działa ich w naszym kraju ponad 480, każde centrum stara się znaleźć wyróżnik, który pozwoli skłonić klientów do odwiedzin. Szczególną wagę przywiązują do tego obiekty zlokalizowane w dużych miastach, gdzie istnieje zazwyczaj kilka podobnych galerii, zarówno pod względem oferty handlowej oraz rozrywkowej, zakresu usług, jak i ułatwień komunikacyjnych.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (83%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Retransmisja sesji:

Metropolia Śląska post-covid. Strategia wyjścia z lockdownu

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.179.79
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!