Jakość parkingów w centrach handlowych bezpośrednio przekładają się na liczbę klientów, przekonuje ZPPHiU. Związek zapowiada również badanie jakości zarządzania kosztami wspólnymi przez zarządców galerii handlowych.
- Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że jakość parkingu w centrum handlowym mają bezpośredni wpływ na zainteresowanie klientów.
- Parkingi są istotnym elementem kosztów wspólnych – za które płacą najemcy w galeriach handlowych. Dlatego powinny być wyjątkowo starannie przygotowane – zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami klientów.
- Klienci zwracają uwagę na dostępność parkingu, rozplanowanie, wygodę parkowania, oświetlenie i poczucie bezpieczeństwa.
- ZPPHiU rozpoczyna wśród swoich członków badanie jakości zarządzania kosztami wspólnymi przez zarządców galerii handlowych. Celem badania będzie wskazanie najlepiej i najgorzej ocenianych firm odpowiadających za opłaty serwisowe w centrach handlowych.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (88%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze