– Trend eko bardzo mocno przyczynił się do rozwoju rynku usług cateringowych. Wraz z jego nadejściem skończył się czas oferowania jedynie certyfikowanych produktów – znaczenia nabrała szeroko pojęta dbałość o środowisko naturalne i szerzenie wiedzy o zdrowym odżywianiu. Stąd coraz większą wagę zaczęto przywiązywać nie tylko do tego „co”, lecz także i „jak” podawać. I tak, zamiast po popularne styropianowe kubki czy plastikowe talerze nierzadko sięga się po ich ekologiczne odpowiedniki  – zauważa dyrektor zarządzający DELI Catering.

Kto wyznacza dziś kierunek rozwoju rynku usług cateringowych? –  Zdecydowanie klienci, a dokładniej ich oczekiwania. Kiedyś nie liczyli oni na w pełni kompleksową usługę. Dziś to się zmieniło, a standardowa forma serwisu należy już to rzadkości. Z racji nieustannie zmieniających się preferencji klientów bez wątpienia rynek usług cateringowych czeka ciągła praca nad własnymi, autorskimi grupami asortymentowymi. Dodatkowo, choć na tym rynku mamy pewne nisze czekające wciąż na „zagospodarowanie”, to jednak konkurencja jest na tyle duża, że nieunikniona wydaje się tu konsolidacja - słabsi gracze odpadną, zaś silniejsi będą się łączyć w większe projekty – mówi Damian Wiatrak.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl