Przez minione dwie dekady Klif jako jedyny umożliwił Warszawiakom dostęp do produktów znanych projektantów, które do tej pory stacjonarnie dostępne są wyłącznie tam, m.in. La Marqueuse czy Sportofino. Rozwój i otwieranie się względem zmieniających się potrzeb grupy odbiorców, poszerzanie listy najemców i łączenie oferty marek premium i semi-premium sprawia, że mimo upływu lat, Galeria Klif w Warszawie wciąż pozostaje konkurencyjna na tle pozostałych nieruchomości komercyjnych. Marka stawia także na jakość usług, wprowadzanie nowych udogodnień, doświadczenie i personal branding. Dopasowując się w ten sposób do wszystkich odwiedzających, w tym reprezentantów różnych generacji.

Jednocześnie marka coraz szerzej otwiera się na technologię. W najbliższym czasie do grona najemców Galerii Klif w Warszawie dołączy unikalny w skali Europy koncept technologiczny marki LG. Będzie to pierwszy w Polsce oraz Europie brand store, który poszerzy ofertę unikalnych marek dostępnych w galerii Klif.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl