PARTNERZY PORTALU


Klimat to nie wszystko. Co przyciąga turystów do centrum?

Klimat to nie wszystko. Co przyciąga turystów do centrum?
Centrum Handlowe Riviera
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 09 lis 2015 11:09

Obiektami kształtującymi obraz trójmiejskiego handlu będą Galeria Bałtycka, Centrum Riviera w Gdyni oraz nowo budowane Forum Radunia - mówi Marek Ciszewski, dyrektor Centrum Riviera. - Te galerie koncentrują najsilniejsze marki i dają najbardziej zróżnicowaną i uniwersalną ofertę.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 09 lis 2015 11:09

Pierwsze dwie cieszą się wysoką odwiedzalnością. - Riviera, chętnie gości nowe koncepty handlowe, to tu powstał jeden z pierwszych sklepów a Tab, zadebiutował tu pierwszy w regionie salon Boss, oferujący obok kolekcji męskiej także kolekcję dla pań, wkrótce pojawi się salon Desigual - wylicza Marek Ciszewski, dyrektor Centrum Riviera. Wciąż istnieje popyt na proste obiekty zogniskowane wokół hipermarketu czy też typowe traffikowe centra przy obwodnicy czy drogach wyjazdowych, obsługujące osoby dojeżdżające do pracy w Trójmieście.

W Trójmieście w centrach handlowych liczba odwiedzających nie spada w okresie wakacji, wręcz rośnie. Zdaniem przedstawiciela Riviery to region portowy i - jak każdy tego rodzaju obszar - gości on wielu zagranicznych turystów, w tym licznych Skandynawów, przyjeżdżających do Trójmiasta między innymi z powodu niezwykle atrakcyjnego przelicznika walutowego i relacji cen.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.237.183.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!