• Focus Mall wybudowane zostało w zabytkowych wnętrzach dawnej fabryki Polskiej Wełny w Zielonej Górze.
  • Na 44 tys. mkw. powierzchni najmu znajdziemy marki modowe: TK Maxx, H&M, Half Price, CCC, Eobuwie.pl & Modivo. Ofertę sklepów uzupełniają m.in. Smyk, Empik, Media Markt czy Carrefour. W galerii są także obecne perfumerie oraz sieci drogeryjne.
  • Teraz ofertę centrum uzupełnią Kodano Optyk. Swój salon powiększyła także Wólczanka.

Kodano Optyk to jeden z liderów rynku optycznego w kraju. W zielonogórskim salonie można znaleźć okulary znanych, światowych marek takich jak: Ray-Ban, Emporio Armani, Versace, Dolce&Gabbana i wiele innych. Atutem sklepu jest także możliwość wykonania kompleksowego badania wzroku.

Salon marki o powierzchni blisko 100 mkw. znajduje się na poziomie 0, w sąsiedztwie sklepu Nike. Jasne i przestronne wnętrze lokalu zachęca do wejścia, a jego aranżacja doskonale wpisuje się wystrój nowej części Focus Mall

Kodano Optyk - tu klienci znajdą praktyczne i piękne okulary

- Nasza sieć od ubiegłego roku intensywnie się rozwija. Coraz śmielej wchodzimy z ofertą do kolejnych miast, otwierając salony w topowych galeriach handlowych w danym regionie. Centra handlowe to miejsca, gdzie nasza bogata oferta okularów przeciwsłonecznych znanych marek, okularów korekcyjnych, jak i soczewek trafia w zróżnicowane potrzeby i gusta klientów. Dbamy o to, by okulary były nie tylko praktyczne, ale też piękne - tłumaczy Izabela Brzezińska, dyrektor sprzedaży Kodano Optyk.

- Wyróżnikiem naszych salonów jest też profesjonalna obsługa oraz wykwalifikowani specjaliści pracujący z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu diagnostycznego. Dobrze dobrane do twarzy i gustu klienta okulary pomogą nie tylko zadbać o wzrok, ale są jednocześnie niebanalnym dodatkiem  - dodaje Izabela Brzezińska.

Po krótkiej przerwie związanej ze zmianą lokalizacji na większą ponownie otworzył się sklep renomowanej polskiej marki Wólczanka. W nowej odsłonie sklep oferuje szeroki wybór ubrań i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn. W jednym miejscu można skompletować całą stylizację zarówno na co dzień, jak i na wyjątkowe okazje. Nowy lokal Wólczanki ma 180 mkw. przestrzeni, która umożliwia przejrzystą prezentację bogatej oferty marki. Sklep znajduje się teraz w nowej części galerii na poziomie +1 obok perfumerii Sephora oraz sklepu Esotiq.

Focus Mall stale poszerza ofertę sklepów

- Przykładamy wiele uwagi do tego, by klienci Focus Mall mieli dostęp do znanych i atrakcyjnych marek. Z myślą o nich w minionym roku zmodernizowaliśmy i rozbudowaliśmy centrum i poszerzyliśmy dostępną ofertę zakupową jak i usługową -  mówi Marta Radziwoń, Dyrektor Focus Mall Zielona Góra..

- Od otwarcia nowej części galerii w sierpniu 2021 roku do końca lutego powstały 22 nowe sklepy, punkty usługowe i gastronomiczne. Ponadto 8 firm zdecydowało o zamianie lokalu na większy. To nie koniec nowości w naszej ofercie handlowej. Jeszcze w I półroczu br. planowane są kolejne otwarcia, o których będziemy na bieżąco informować – uzupełnia Marta Radziwoń.

Właścicielem Focus Mall Zielona Góra jest spółka Nepi Rockcastle, obiektem zarządza Apsys Polska.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl