- Polska to dla nas nowy, fascynujący rynek. Nie możemy się doczekać aż produkty Monki pojawią się w stylizacjach polskich pasjonatek mody. Chcemy, aby Polki odkrywały "Monkiwersum" nie tylko online, lecz również w sklepach stacjonarnych - mówi Jennie Dahlin Hansson, dyrektor zarządzająca marki Monki.

Odzież Monki dostępna jest w ponad 120 sklepach typu "concept store" na 16 rynkach. Sklep internetowy monki.com obsługuje 18 krajów europejskich, monki.tmall.com sprzedaje produkty Monki w Chinach, a w sprzedaży hurtowej możliwa jest wysyłka do krajów na całym świecie.

Marka Monki powstała w 2006 r. w Szwecji jako samodzielna marka należąca do grupy H&M. To unikalne połączenie skandynawskiego charakteru z azjatycką modą uliczną.

 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl