PARTNERZY PORTALU


Kolejne marki stawiają na sprzedaż on-line

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 21 mar 2012 12:03

W ostatnim czasie do marek, które uruchomiły swoje sklepy w internecie, dołączyły trzy kolejne. Sklepy on-line mają teraz obuwniczy Deichmann, odzieżowy Massimo Dutti i marka dodatków Parfois.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 21 mar 2012 12:03

W nowym sklepie internetowym Deichmanna ceny są jednakowe z tymi proponowanymi w tradycyjnych sklepach sieci. Dostawa jest bezpłatna i odbywa się tylko na terenie Polski. Warunkiem jej realizacji jest dokonanie zamówienia za minimum 49 zł. Zwrot lub wymiana towaru jest możliwa w każdym sklepie sieci Deichmann.

Sklep internetowy Massimo Dutti w Polsce dołączył do sklepów on-line tej marki dostępnych w innych krajach europejskich. Powstał na bazie pierwotnej strony www.massimodutti.com. Ceny są w nim takie same jak w salonach sprzedaży marki.

Parfois oferuje darmową dostawę na zamówienia powyżej 165 zł, a za dokonanie zakupów do końca marca obiecuje duże zniżki w przyszłości.

- Przyzwyczajenia zakupowe ludzi zmieniają się - teraz bardzo często dokonują oni wyboru w internecie, również tam szukają inspiracji. W efekcie duża część handlu przenosi się do internetu. W przypadku naszej firmy jest to najszybciej rozwijający się kanał sprzedaży. Pozwala on dziś dotrzeć do tych miast, gdzie nasze sklepy nie są obecne - powiedział dyrektor generalny l'Occitane Polska, Mikołaj Pietrzak.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.72.118
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!