Kolejne sieci z umowami najmu w Atrium Felicity

Lubelskie centrum ma już skomercjalizowane 90 proc. powierzchni handlowej, uwzględniając list intencyjny podpisany z marką Media Saturn. Wśród najnowszych marek, które wprowadzą się do Atrium Felicity są, m.in.: perfumeria Douglas, Empik czy Benetton. Pod koniec maja na placu budowy zawisła wiecha. Otwarcie Atrium Felicity planowane jest na początku 2014 r.
- Wysoki poziom komercjalizacji oraz postępy na budowie pozwalają nam stwierdzić, że Atrium Felicity jest coraz bliżej mety - mówi Barbara Pryszcz, Chief Operating Officer Atrium Poland Real Estate Management. - Na początku przyszłego roku będziemy mogli oddać mieszkańcom Lublina i okolic nowoczesne centrum handlowe z największym w regionie hipermarketem Auchan, marketem budowlano-dekoracyjnym Leroy Merlin i szeroką oferta najpopularniejszych na polskim rynku marek, z których część pojawi się w mieście po raz pierwszy właśnie w Atrium Felicity.
Na początku przyszłego roku do Atrium Felicity wprowadzi się jeszcze więcej marek z branży zdrowia i urody. Ponad 310 mkw. powierzchni centrum zajmie sieć Douglas, która jest właścicielem 105 perfumerii zlokalizowanych w 55 miastach na terenie całej Polski. Salon w Atrium Felicity będzie pierwszą lokalizacją tej marki w Lublinie. Kosmetyki i perfumy klienci Atrium Felicity znajdą również w perfumerii Sephora, drogerii Rossmann, Super-Pharm i salonie firmowym Ziaja (30 mkw.).
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (66%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.