Kolejny gigant wybrał Młociny


H&M to kolejna marka modowa, która wybrała Galerię Młociny, nowoczesny kompleks handlowo-usługowo-rozrywkowy. Szwedzka marka zajmie lokal o powierzchni niemal 3 tys. mkw.
- Pozyskiwanie światowych marek modowych jest jednym z priorytetów tworzenia atrakcyjnej oferty Galerii Młociny. Aktywnie rozwijamy tenant mix obiektu i zaskakujemy nowymi markami. Chcemy stać się ulubionym miejscem zakupów modowych dla mieszkańców północnej części Warszawy i okolic. Dlatego cieszymy się, że możemy ogłosić podpisanie umowy najmu z marką H&M. Zależy nam, aby oferta fashion naszego centrum była różnorodna, dlatego prowadzimy negocjacje z kolejnymi czołowymi przedstawicielami tego sektora – powiedział Michał Masztakowski, dyrektor ds. rozwoju i wynajmu Master Management Group.
Wśród największych najemców Galerii Młociny, którzy zajęli lokale o powierzchni większej niż 1 tys. m2, znaleźli się: CINEMA3D (ponad 4 tys. mkw.), Calypso Fitness Club (ponad 2 tys. mkw.), Delikatesy Alma (około 2 tys. mkw.) oraz RTV EURO AGD (ponad 1 tys. mkw.).

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.