Szczeciński hipermarket Carrefour Turzyn jest kolejnym sklepem sieci, który poddany został rewitalizacji i tym samym dołączył do grupy najnowocześniejszych sklepów sieci. Po trzymiesięcznych pracach renowacyjnych w hipermarkecie przestrzeń handlowa została przemyślana od nowa i zreorganizowana zgodnie z koncepcją światów produktów. Zmianie uległa aranżacja działów, kolorystyka i część wyposażenia sklepu. Powierzchnia sprzedaży sklepu została zmodernizowana, co pozwoliło na rozszerzenie oferty i uzupełnienie o dodatkowy asortyment. Oferta została wzbogacona i uzupełniona o nowe grupy produktowe.

- Zmiany w hipermarketach Carrefour są kolejnym krokiem rozwoju sieci w Polsce. Poprzez konsekwentną realizację inwestycji, Carrefour chce utrzymać pozycję na rynku. - Dostosowujemy do klienta ofertę naszych sklepów w każdej miejscowości i dzielnicy Polski, aby jak najtrafniej odpowiedzieć na ich potrzeby - mówi Robert Noceń, dyrektor eksploatacji Północ, członek zarządu Carrefour Polska.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL