Komercjalizacja obiektów Outlet Center osiągnęła blisko 90 proc.


Komercjalizacja naszych obiektów na koniec 2015 roku osiągnęła blisko 90 proc.
- Mijający rok był dla nas czasem inwestycji i dynamicznego rozwoju. Jako pierwsi zdecydowaliśmy się otworzyć outlety w Lublinie i Białymstoku, a było to możliwe dzięki ogromnej determinacji osób w to zaangażowanych – mówi Paulina Mikołajczuk, dyrektor marketingu Outlet Center. - Prowadzone przez nas obiekty we wszystkich obszarach mają tendencję wzrostową. Rok 2015 zamknęliśmy liczbą blisko 3,5 miliona odwiedzających. W ciągu 12 miesięcy od otwarcia, Outlet Center Lublin odwiedziło blisko 2 miliony klientów, a Outlet Center Białystok w przeciągu ośmiu miesięcy od otwarcia - 1,5 miliona – dodaje.
Komercjalizacja naszych obiektów na koniec 2015 roku osiągnęła blisko 90 proc. - co dla obiektu działającego w tak krótkim czasie jest bardzo dobrym wynikiem. Na bieżąco analizujemy zarówno tendencje rynkowe, jak i preferencje naszych klientów, formatując ofertę dostępnych brandów adekwatnie do obserwowanego zainteresowania
Intensywnie pracujemy nad kolejnymi projektami. Jeszcze w nadchodzącym roku planujemy otworzyć 2 kolejne centra wyprzedażowe, co plasuje nas w krajowej czołówce pod względem posiadanych obiektów tego typu. – podsumowuje Paulina Mikołajczuk.
Outlet Center jest największym centrum outletowym na terenie wschodniej Polski. Inwestorem projektu jest Outlet Center Retail Management, wchodząca w skład grupy deweloperskiej ADV Por Property Investment, będąc jednocześnie podmiotem zależnym od FORUM XXVIII FIZ. Do jej kompetencji należy koncepcja i rozwój obiektów handlowych typu Outlet Center.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0