Lokalizacja centrum handlowego jest kluczowym czynnikiem wpływającym na powodzenie przedsięwzięcia. Należy o tym pamiętać już na etapie planowania usytuowania obiektu. Na jej jakość wpływa zarówno dostępność, czyli sieć ulic i dróg dojazdowych do obiektu, jak i otoczenie. Umiejscowienie obiektu handlowego w już funkcjonującej strefie handlowej tworzącej power center, wydaje się być idealnym rozwiązaniem dla deweloperów.

– Obiekty handlowe typu power center charakteryzują się możliwością dotarcia do większej liczby klientów niż centra regularne, do czego niezbędna jest wygodna i szybka infrastruktura drogowa,
a także oczywiście atrakcyjny tenant mix. Jeśli chodzi o tenant mix, to anchorami są z reguły najemcy
z zakresu big box czyli wolnostojący hipermarket spożywczy oraz inne hipermarkety specjalistyczne – mówi Beata Kokeli, Head of Retail, CBRE.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL