PARTNERZY PORTALU


Konkurencja na rynku dyskontów stymuluje rozwój tradycyjnego handlu

  • Autor: DlaHandlu.pl
  • Dodano: 28 maj 2014 11:21

W Polsce działa już 3,5 tys. dyskontów, prognozy mówią o 5-6 tysiącach. W ostatnim czasie pojawił się nowy gracz, który zamierza zamieszać na rynku, zdominowanym dziś przez zagraniczny kapitał. Czy dyskonty nie zagrożą małym osiedlowym sklepom? Zdaniem Andrzeja Falińskiego, dyrektora Polskiej Izby Handlu i Dystrybucji, to tylko zwiększy konkurencję - a na tym jak zwykle wygra klient - podaje Polskie Radio.

  • Autor: DlaHandlu.pl
  • Dodano: 28 maj 2014 11:21
Podkreśla ponadto, że niewielkie sklepy pozyskały w ostatnich latach wielkiego sojusznika, jakim są sieci hurtowe. To tam kupują produktypo niskich cenach, które gwarantują im konkurowanie z dyskontami.

Jak mówi, dyskonty, to bardzo konkurencyjny format handlowy, ale nie jedyny i akurat w Polsce stymulujący, niż wypierający. Mały dyskont i niewielki supermarket uruchomiły w Polsce proces sieciowania firm o profilu kupieckim, czyli tych najmniejszych osiedlowych sklepików. Pomogła w tym franczyza. Dzięki temu, ocenia ekspert, w tej chwili mamy bardzo dobrą równowagę pod względem cenowym w tym segmencie rynku.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.40.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!