Zdaniem Adama Mostowskiego koncepcja Krainy Serów jest na tyle fajna i interesująca, że pomaga zdobywać dobre lokalizacje.

- Zależy nam na galeriach handlowych, ponieważ ulice handlowe w Polsce są wymarłe. Może chcielibyśmy mieć sklepy na niektórych warszawskich ulicach, jak: Krakowskie Przedmieście, Nowy Świat czy Mokotowska, ale na razie czynsze są tam kosmiczne. Podobnie w Złotych Tarasach. Wolimy bardziej dostępne miejsca. Nasza obecność w Galerii Północnej na przykład ma pokazać, że nie jesteśmy tylko dla bogatych klientów, bo mamy w ofercie też sery za 30 zł za kilogram, nie tylko po 100 zł – opowiada Adam Mostowski.

Dalej w artykule:

• Co daje Krainie Serów członkostwo w międzynarodowej kooperatywie Kingdom Cheese?

• W jakich miastach pojawi się w najbliższym czasie marka?

 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL