Krakowski pomysł na ulice handlowe

Zarówno eksperci, jak i przedstawiciele władz Krakowa wskazują na niezwykle ciekawy, aczkolwiek obecnie niezagospodarowany, segment krakowskiego rynku - ulice handlowe.
- Kraków to, obok Warszawy, najbardziej perspektywiczne miejsce dla rozwoju handlu przy głównych ulicach. Niestety, w porównaniu do krajów zachodnioeuropejskich, Polska jest wciąż na wczesnym etapie rozwoju ulic handlowych - zaznacza Edyta Potera, dyrektor w dziale wynajmu powierzchni handlowych Jones Lang LaSalle.
Stolica Małopolski, szczególnie w obszarze historycznego centrum, jest bardzo istotną destynacją turystyczną. Zgodnie z danymi Małopolskiej Organizacji Turystycznej, w 2013 roku odwiedziło ją 9,25 mln gości (o 300 tys. więcej niż w 2012 roku). Wydali łącznie 4,8 mld zł. To łakomy kąsek, szczególnie dla znanych marek modowych.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.