PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Kryzys w amerykańskim Subwayu

Kryzys w amerykańskim Subwayu
Jedna z placówek firmy Subway
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 08 lut 2018 13:20

Według osób dobrze znających sytuację firmy Subway, sprzedaż w Stanach Zjednoczonych i dane o ruchu w punktach sieci w 2017 roku pokazują wyraźną tendencję spadkową. Oznacza to spadek sprzedaży czwarty rok z rzędu - podaje portal DlaHandlu za Business Insider.

Liczba amerykańskich sklepów sieci z kanapkami spadła o 909, tracąc prawie trzy razy więcej lokalizacji niż rok wcześniej. Mówi się, że nawet jedna trzecia lokalizacji Subwaya może być nierentowna.

Wraz ze zmianą trendów konsumenckich, Subway stara się przyciągnąć klientów przedstawiając swoją ofertę jako zdrową i fit. Jednak rozmowy z ponad 30 obecnymi i byłymi franczyzobiorcami, pracownikami i innymi osobami znającymi aktualne problemy Subwaya ujawniły, że kryzys znacznie wykracza poza konsekwencję spóźnionej reakcji na nowe konsumenckie nawyki.

Według ekspertów, czynniki odciągające klientów od sieci są głęboko powiązane z wewnętrznymi konfliktami w firmie. W związku z wieloma nieporozumieniami między centralą korporacyjną a franczyzobiorcami, ci drudzy twierdzą, że zostali narażeni na wiele szkód i zostali z tym sami.

Franczyzobiorcy domagają się dużych zmian w firmie. Uważają, iż Subway potrzebuje nowego przywództwa.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.71.23
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!