PARTNERZY PORTALU

Kryzys w amerykańskim Subwayu

Kryzys w amerykańskim Subwayu
Jedna z placówek firmy Subway
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 08 lut 2018 13:20

Według osób dobrze znających sytuację firmy Subway, sprzedaż w Stanach Zjednoczonych i dane o ruchu w punktach sieci w 2017 roku pokazują wyraźną tendencję spadkową. Oznacza to spadek sprzedaży czwarty rok z rzędu - podaje portal DlaHandlu za Business Insider.

Liczba amerykańskich sklepów sieci z kanapkami spadła o 909, tracąc prawie trzy razy więcej lokalizacji niż rok wcześniej. Mówi się, że nawet jedna trzecia lokalizacji Subwaya może być nierentowna.

Wraz ze zmianą trendów konsumenckich, Subway stara się przyciągnąć klientów przedstawiając swoją ofertę jako zdrową i fit. Jednak rozmowy z ponad 30 obecnymi i byłymi franczyzobiorcami, pracownikami i innymi osobami znającymi aktualne problemy Subwaya ujawniły, że kryzys znacznie wykracza poza konsekwencję spóźnionej reakcji na nowe konsumenckie nawyki.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Według ekspertów, czynniki odciągające klientów od sieci są głęboko powiązane z wewnętrznymi konfliktami w firmie. W związku z wieloma nieporozumieniami między centralą korporacyjną a franczyzobiorcami, ci drudzy twierdzą, że zostali narażeni na wiele szkód i zostali z tym sami.

Franczyzobiorcy domagają się dużych zmian w firmie. Uważają, iż Subway potrzebuje nowego przywództwa.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.4.127
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!