Udział sprzedaży online w spółkach funkcjonujących nad Wisłą stanowi zaledwie 10-15 proc. wyników firm. W krajach Europy zachodniej to już 20-25 proc. – wynika z danych Retail Institute. Handel internetowy w Polsce stanowi zaledwie 4 proc. tego rynku w Niemczech – to sugeruje jak jeszcze może rozwinąć się handel internetowy w naszym kraju.

Dalej w artykule:

- Musimy się z tym pogodzić, że duża część obrotów ucieknie do sieci – przyznaje Andrzej Jarosz z Mayland Real Estate. Wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz mówi z kolei o efekcie ROPO w segmencie e-commerce. Eksperci prognozują, że w miejsce sklepów uciekających do sieci pojawi się nowy najemca. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL