PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Kto przetrwa ewolucję w handlu?

Kto przetrwa ewolucję w handlu?
Fot. pixabay
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 04 sty 2018 08:18

Rosnącą sprzedaż w kanale online z miesiąca na miesiąc notują zarówno sieci handlowe jak i sklepy działające tylko w formie e-commerce. Tymczasem zauroczenie Polaków zakupami w sieci nie jest jeszcze w połowie tak silne jak u naszych zachodnich sąsiadów. Czy to uczucie może pogrzebać tradycyjne zakupy oraz, zarabiające na najemcach miliony, centra handlowe?

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 04 sty 2018 08:18

Udział sprzedaży online w spółkach funkcjonujących nad Wisłą stanowi zaledwie 10-15 proc. wyników firm. W krajach Europy zachodniej to już 20-25 proc. – wynika z danych Retail Institute. Handel internetowy w Polsce stanowi zaledwie 4 proc. tego rynku w Niemczech – to sugeruje jak jeszcze może rozwinąć się handel internetowy w naszym kraju.

Dalej w artykule:

- Musimy się z tym pogodzić, że duża część obrotów ucieknie do sieci – przyznaje Andrzej Jarosz z Mayland Real Estate. Wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz mówi z kolei o efekcie ROPO w segmencie e-commerce. Eksperci prognozują, że w miejsce sklepów uciekających do sieci pojawi się nowy najemca. 

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Elżbieta 2018-01-05 16:48:05
    coraz większa świadomość, coraz mniej ludzi będzie robiła zakupy w kapsułach bakterii którymi są galerie handlowe !!!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.62.151
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!