W pierwszym kwartale 2019 roku spółka Intersport osiągnęła łączne przychody netto w wysokości 59,9 mln. zł, czyli o 23,8 proc. większe niż w rok temu.
Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wzrosła w tym okresie o 113,2 proc. i stanowiła 8,6 proc. udziału w ogólnej sprzedaży.
W pierwszym kwartale br. obroty netto w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów wyniosły 55,39 mln zł i były wyższe o 18,6 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: fitness, narciarstwo sprzęt i odzież, running oraz buty sportowe.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (38%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.