PARTNERZY PORTALU

Leszno na start. Holenderski dyskont wchodzi do polskich centrów handlowych

Leszno na start. Holenderski dyskont wchodzi do polskich centrów handlowych
fot. Fotolia
  • Autor: PropertyNews
  • Dodano: 16 paź 2017 16:17

W galerii handlowej Park Leszno właśnie otwarto pierwszy z sześciu polskich sklepów Action. Sieć jest międzynarodowym nieżywnościowym dyskontem.

  • Autor: PropertyNews
  • Dodano: 16 paź 2017 16:17

Action powstał w Holandii w 1993 r. i obecnie z działa nie tylko tam, ale i w Belgii, Luksemburgu, Niemczech, Austrii i Francji. W tym miesiącu otworzy swój tysięczny sklep w Europie.

– Leszno jest dla nas idealnym punktem startowym do wejścia na polski rynek. Sklep mieści się w świetnym, zróżnicowanym środowisku handlowym, oferuje nowoczesną atmosferę i wiele miejsc parkingowych dla naszych klientów. Jest również blisko Niemiec, gdzie udało nam się z sukcesem wprowadzić markę Action - wyjaśnia Sander van der Laan, CEO Action.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Oprócz Leszna w najbliższych miesiącach zostaną otwarte również sklepy w Głogowie, Legnicy, Wałbrzychu, Świdnicy i Lubaniu. Wszystkie procesy są realizowane przez polskich pracowników i polską kadrę zarządzającą, w ścisłej współpracy z centralą w Zwaagdijk.

– Do tej pory, do wprowadzenia marki na polski rynek, Action zatrudniło około 50 osób, z czego 30 było intensywnie szkolonych przez kilka tygodni w sklepach w Holandii. Polska jest naprawdę ekscytującym krajem do rozpoczęcia działalności biznesowej. Infrastruktura jest tu bardzo dobrze rozwinięta, gospodarka rozwija się dynamicznie, a ze względu na gęstość zaludnienia i rynek detaliczny – potencjał jest duży. Jesteśmy przekonani, że nasza koncepcja pasuje do polskich klientów, a Polacy przyjmą ją z entuzjazmem – dodaje Sander van der Laan.

W ostatnich latach Action rosło o 30 proc. rocznie, a sprzedaż w 2016 r. wyniosła 2,7 mld euro. Na półkach sieci znajduje się ponad 6 tys. artykułów, z czego dwie trzecie stale się zmienia. Ponadto, w każdym tygodniu pojawia się 150 zupełnie nowych produktów. Asortyment obejmuje 13 grup artykułów, w tym kosmetyki, napoje i przekąski, zabawki, tekstylia, wyroby szklane, porcelanę i ceramikę, artykuły gospodarstwa domowego, artykuły biurowe, artykuły dekoracyjne i DIY.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.168.110.128
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!