W tegorocznym rankingu popularności sieci handlowych czołowe miejsca zajął Lidl i Biedronka. Auchan, choć trzeci na podium, zanotował największy spadek popularności. Spadły też notowania konsumenckie Carrefoura i Żabki.
- Lidl utrzymał się na pozycji lidera, obejmując 35,2 proc. analizowanych list zakupów w kategorii spożywczej.
- Biedronka z wynikiem wyniosła 34,2 proc. zaliczyłą duży skok popularności - o blisko 9 p.p.
- Auchan jako jedyna na podium osłabiła swoją pozycję (7 proc.). Spadek popularności mógł być związany z problemami wizerunkowymi sieci po wybuchu wojny w Ukrainie.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (91%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze