Lidl i Biedronka znów na szczycie


Marki Lidl, Biedronka i Kaufland znalazły się wśród najsilniejszych marek w Polsce w konkursie Superbrands, w kategorii „Zakupy – sklepy spożywczo-przemysłowe” – wynika z rankingu. Biedronka informuje ponadto, że otrzymała również uznanie konsumentów w kategorii Superbrands Polska Marka 2018.
Superbrands to projekt realizowany w ponad 80 krajach świata przez The Superbrands Ltd. Jego celem jest identyfikacja, nagradzanie i wspieranie dalszego rozwoju marek, które dzięki swym wyjątkowym cechom osiągnęły sukces na poszczególnych rynkach.
W tegorocznej, XII edycji po raz pierwszy o przyznaniu tytułów Superbrands 2018 zadecydowali wyłącznie konsumenci. Największe niezależne badanie siły marki w Polsce zostało zrealizowane we wrześniu 2017 r. przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia, a łącznie wzięło w nim udział ponad 10 tysięcy konsumentów. Kluczowym kryterium branym pod uwagę było polecanie danej marki, wyrażające zaufanie i uznanie jakości. W ramach badania, które objęło prawie 2 000 marek konsumenckich, określany był indeks siły marki, wynikający z różnicy między wynikiem polecania a odradzania danej marki.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
To już ósma nagroda Superbrands przyznana Biedronce. W rankingu Superbrands indeks siły marki Biedronka wyniósł 0,47. Z kolei indeks dla Lidla to 0,54, a dla marki Kaufland 0,25.
Biedronka została również jedną z najwyżej ocenianych marek stworzonych w Polsce w swojej kategorii, otrzymując tytuł Superbrands Polska Marka 2018.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.