Sklep internetowy sprzedaje urządzenia, odzież i artykuły gospodarstwa domowego i posiada asortyment dostępny tylko w trybie online. Na razie sklep internetowy jest dostępny tylko za pośrednictwem strony internetowej, a nie aplikacji.

Ponadto, we Włoszech Lidl ogłosił partnerstwo z jedna z najpopularniejszych sieci społecznościowych Tasty. Poprzez partnerstwo Lidl i Tasty będą współtworzyć i publikować receptury wideo online, zawierające produkty Lidl Italia. Tasty to platforma multimedialna, znana z prostych i innowacyjnych filmów o gotowaniu. Według Lidla ponad 190 milionów użytkowników miesięcznie śledzi treści Tasty za pośrednictwem swoich kanałów społecznościowych.

Z kolei Lidl Denmark uruchomił aplikację Lidl Plus, cyfrowy program członkowski. Nowa aplikacja jest bezpłatna i zawiera preinstalowany prezent powitalny w wysokości około 4 EUR do wykorzystania w sklepie. Lidl powiedział, że jedną z zalet aplikacji jest to, że neguje ona potrzebę fizycznej karty.Aplikacja zawiera wyszukiwarkę sklepów, ekskluzywne oferty i cyfrowe karty zdrapek.

 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl