Lifting się opłaca. Oto efekty zmian w krakowskiej galerii


Krakowską Galerię Kazimierz odwiedziło w tym roku znacznie więcej osób, niż w pierwszej połowie 2015 r. To efekt zmian, jakie zaszły w obiekcie.
Pierwsze 6 miesięcy 2016 roku galeria zamknęła z odwiedzalnością o ponad 5 procent wyższą niż w analogicznym okresie poprzedniego roku, co jest efektem zakończonych procesów modernizacji i rekomercjalizacji obiektu.
- Dzięki długoterminowej strategii zarządzania Galeria Kazimierz stała się atrakcyjnym miejscem dla najemców oraz chętnie odwiedzaną destynacją zakupową dla klientów. Klienci pozytywnie odbierają nowe oblicze centrum, na co wskazuje tendencja wzrostowa wyników operacyjnych po okresie istotnych remontów w obiekcie. Obecnie obserwujemy pozytywne efekty modernizacji i jednocześnie zakładamy, że w drugiej połowie odnotujemy jeszcze zwiększoną dynamikę wzrostów tak odwiedzalności, jak i obrotów – komentuje Anna Duchnowska, prezes polskiego Biura Invesco Real Estate, właściciela Galerii Kazimierz.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (73%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.