Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej (w cenach bieżących) wyniósł w listopadzie 2021 r. w Polsce 11,4 proc. wobec 8,4 proc. w październiku - podał Główny Urząd Statystyczny.
Najwyższy wzrost udziału sprzedaży spośród prezentowanych kategorii wykazały przedsiębiorstwa zaklasyfikowane do grup: "tekstylia, odzież, obuwie" z 21,9 proc. przed miesiącem do 28,6 proc., "prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach" z 21,1 proc. do 26,6 proc. oraz "meble, rtv, agd" z 17,0 proc. do 20,3 proc.
GUS podał, że w listopadzie w porównaniu z październikiem odnotowano wzrost wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących o 35,3 proc.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl


Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze