PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

EEC Online

Trwa transmisja sesji

Zobacz program Wydarzenia Zaloguj się


Lodolandia kręci biznes na okrągło

Marcin Olesiak, prezes Sweet Gallery.
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 04 maj 2018 10:29

Moda na food trucki podbija rynek, więc spółka Sweet Gallery, właściciel marek: Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab, rozmnaża się szybciej niż Żabka. W 2018 r. firma będzie mieć 600 punktów sprzedaży w Polsce. Twórcą sieci jest finansista Marcin Olesiak, który zajmował się prywatną bankowością i obsługiwał najbogatszych biznesmenów. Zawsze chciał mieć własną firmę, więc porzucił bank i razem z bratem postanowił zrobić biznes na lodach świderkach. Na początku sami je „kręcili” w weekendy. Interes zaskoczył od razu. Znajomi zgłosili się na franczyzobiorców. Nawet rodzice przestali prowadzić skład budowlany i zostali franczyzobiorcami Lodolandii. Ich punkty sprzedaży nie przypominają przyczepek food trucka: ładnie wyglądają i komponują się z otoczeniem. – Bo ludzie jedzą najpierw oczami i zapachem – tłumaczy Marcin Olesiak, prezes Sweet Gallery.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 04 maj 2018 10:29

Sweet Gallery ma podpisane ogólnopolskie umowy ramowe na punkty sprzedaży prawie z wszystkimi największymi sieciami handlowymi. Spółka współpracuje także z większością galerii handlowych w Polsce.

- Ostatnio ich zarządcy sami się nas dopytują, kiedy się u nich pojawimy, bo nasze koncepty doskonale sobie radzą w zakazane niedziele. Na jednym z naszych szkoleń dla franczyzobiorców, zanim jeszcze wszedł przepis o zakazie handlu w niedziele, wszyscy się obawiali strat. Tymczasem okazało się, że punkty zlokalizowane w centrum miast radzą sobie dobrze – opowiada prezes, Marcin Olesiak.

Na początku właścicielom zależało, aby stacjonować pod dużymi galeriami. Dziś też, ale teraz chcą być wszędzie – również pod mniejszymi galeriami i sklepami osiedlowymi.

- Właśnie lokujemy się w Józefosławiu pod Warszawą, przy Freshmarkecie, w miejscu, gdzie działa sześć przedszkoli i trzy szkoły. Sądzę, że będzie tam większy ruch niż pod M1, bo nie ma lodów. Są tylko tradycyjne, na patyku. Od niedawna mamy też swoją miejscówkę w miejscowości Przytyk, która liczy tylko 6,5 tys. mieszkańców. Tuż po otwarciu kolejka ciągnęła się przez pół ulicy. Sami byliśmy zaskoczeni. Ludzie przyjeżdżali rowerami z odległości sześciu kilometrów – opowiada prezes Sweet Gallery.

Dalej w artykule:

• O ekspansji zagranicznej Sweet Gallery.

• Kwiaciarnie i langosze – nowości, o których wkrótce będzie głośno.

• Dlaczego biblia dla food trucków liczy 500 stron?

 

 

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.59.154
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!