PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Łódzka Manufaktura bogatsza w kosmetyki, prosecco i biżuterię

Łódzka Manufaktura bogatsza w kosmetyki, prosecco i biżuterię
Rossman w Manufakturze, fot. mat. prasowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 11 sie 2020 13:26

Najnowocześniejszy Rossmann w Europie, który stawia na zero-waste, nowoczesne Centrum Rozrywki Bajkowy Labirynt i nowe wyspy w strefie foodcourt to część sklepów i usług, o które wzbogaciła się Manufaktura w Łodzi w ostatnich tygodniach.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 11 sie 2020 13:26

Ostatnie tygodnie w Manufakturze przyniosły spore zmiany na mapie najemców. W połowie czerwca otwarto najnowocześniejszą drogerię Rossmann w Europie i jednocześnie największy sklep tej marki w Polsce.

-To wyjątkowy Rossmann, bo i Manufaktura jest wyjątkowa. To kolejny raz, gdy wprowadzamy tu zupełnie nowe pomysły, które potem wdrażamy w całej Polsce – mówi Agata Nowakowska, rzecznik prasowy Rossmanna.

Na uwagę zasługują przede wszystkim rozwiązania pro-eko. Największe emocje wzbudziła pierwsza w Polsce stacja refill dostępna w Rossmanie – klienci mogą do swoich butelek kupować m.in. ekologiczne produkty do ciała i włosów. Są też produkty do domu.

Jest też rozbudowana strefa z naturalnymi kosmetykami i produktami spożywczymi, a także nowoczesna przestrzeń make-up wraz z wyspami do manicure sygnowanymi przez Semilac. Jak wielokrotnie powtarzali przedstawiciele firmy: skoro polska siedziba marki mieści się z Łodzi, to flagowa drogeria również musi być tutaj - w Manufakturze. Prestiżowa lokalizacja idealnie łączy się ze sztandarowym conceptem marki.

Innowacyjny Rossmann w Manufakturze został bardzo dobrze przyjęty przez gości obiektu.

- Nowy Rossmann w Manufakturze robi ogromne wrażenie. Już po pierwszym dniu słyszeliśmy mnóstwo entuzjastycznych opinii naszych gości. Cieszymy się, że Rossmann właśnie u nas wdraża innowacyjne i nowoczesne rozwiązania. Jestem pewna, że znajdą one swoich wiernych fanów – przekonuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.

Włókiennicze DNA

Silne związki z Łodzi i tekstylną historią miasta podkreśla również marka Olimpia, która po kilkuletniej przerwie powróciła do grona najemców Manufaktury. Historia zakładów włókienniczych, z których wykształciła się Olimpia sięga końca XIX wieku, czyli czasu, w którym powstawało również imperium K. Poznańskiego - dzisiejsza Manufaktura.

– Obecność tej marki cieszy, ponieważ to znany polski brand, o ugruntowanej pozycji i z licznym gronem zaufanych klientek – podkreśla Monika Długosz-Łempicka.

W ostatnich tygodniach powiększył się również salon W. Kruk, który teraz oferuje szeroką gamę produktów marki Omega.

Otworzył się również salon WyjątkowyPrezent.pl, w którym goście Manufaktury mogą wybierać spośród ponad 300 nietypowych upominków. Dla najbliższych można wybrać m.in. kolację w ciemności, przejażdżkę ferrari czy zwiedzanie Łodzi.

Nie tylko handel

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.241.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!