• Love Island, emitowany także w Polsce jako Love Island. Wyspa miłości, to nie tylko reality show, w którym można znaleźć miłość. To też miejsce promocji marek modowych.
  • Uczestnicy najnowszego sezonu programu w Wielkiej Brytanii będą jednak nosić ubrania z drugiej ręki.
  • Jak podaje producent Love Island, ITV współpraca z ebay UK to m.in. rezultat badań giganta e-handlu, które pokazały, że jedna piąta Brytyjczyków kupuje więcej odzieży używanej niż dwa lata temu.
  • Ten trend napędza szczególnie pokolenie Z - 80% potwierdza, że ​​niedawno kupiło towary używane.
  • Dla ebay współpraca oznacza m.in. obecność na itv.com i kanałach mediów społecznościowych Love Island.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (74%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL