PARTNERZY PORTALU

LPP buduje pozycję marki globalnej. Ponad połowa przychodów z zagranicy

LPP buduje pozycję marki globalnej. Ponad połowa przychodów z zagranicy
Spółka kontynuowała rozwój sieci sprzedaży stacjonarnej, mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 04 lut 2020 11:51


Wartość sprzedaży LPP za cały 2019 rok przekroczyła 9 mld złotych – to wynik o 13 proc. lepszy niż w 2018 r. Trzy kwartały z rzędu wartość sprzedaży zagranicznej była większa od krajowych przychodów. Oferta spółki dostępna jest już na 39 rynkach. Sprzedaż internetowa w minionym roku stanowiła ponad 11 proc. przychodów całej Grupy i zgodnie z zapowiedziami przekroczyła wartość 1 mld złotych. LPP inwestuje jednocześnie w tradycyjną sieć sprzedaży - całkowita powierzchnia salonów polskiego producenta przekroczyła 1,25 mln mkw

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 04 lut 2020 11:51

Polska firma odzieżowa czwarty kwartał 2019 roku oraz ubiegły rok kalendarzowy zakończyła zdecydowanie na plusie. Przychody spółki za ostatnie trzy miesiące wyniosły ponad 2,7 mld zł, co stanowi wzrost o 15% r/r, a w ujęciu rocznym całkowita sprzedaż grupy wzrosła o 13% i przekroczyła 9 mld zł. Producent odzieży z Pomorza zakończył rok zyskiem operacyjnym na poziomie 880 mln zł, czyli o 16% wyższym niż w 2018 roku. Na dobrą sytuację ekonomiczną firmy pozytywny wpływ miało utrzymanie marży na poziomie 53,4% w skali roku oraz dalsze inwestycje w technologie wspierające optymalizację procesów logistycznych.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (84%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (7)

  • boa 2020-02-05 14:28:58
    Bardzo cieszy ten news, polska firma podbija zachód, tego jeszcze nie było.
  • Konrad 2020-02-05 19:24:10
    Super. Trzymam kciuki za dalsze zagraniczne sukcesy.
  • Mag 2020-02-05 19:34:08
    Nic dziwnego, nie mają gorszych ubrań od zagranicznej konkurencji, a pewnie w zagranicznych salonach są konkurencyjni cenowo.
  • Polak 2020-02-06 13:18:41
    Bardzo dobrze, niech rosną w siłę, takich firm z sukcesami za granicą nam potrzeba.
  • blogerka 2020-02-07 15:07:18
    No to teraz czas na inne polskie firmy podbijające zachodnie rynki, LPP przetarło szlaki.
  • Szymon 2020-02-19 22:23:07
    Nie dziwie się. W niczym polska firma nie jest gorsza od zagranicznych. Już udowodnili, że w Polsce jak i za granicą polska firma daje radę z zachodnią konkurencją.
  • Goraw 2020-02-26 14:55:24
    I o to chodzi. Właśnie brakuje nam takich firm, które prężnie działają na dużą skalę globalnie.
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.125.76
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!