LPP buduje pozycję marki globalnej. Ponad połowa przychodów z zagranicy


Wartość sprzedaży LPP za cały 2019 rok przekroczyła 9 mld złotych – to wynik o 13 proc. lepszy niż w 2018 r. Trzy kwartały z rzędu wartość sprzedaży zagranicznej była większa od krajowych przychodów. Oferta spółki dostępna jest już na 39 rynkach. Sprzedaż internetowa w minionym roku stanowiła ponad 11 proc. przychodów całej Grupy i zgodnie z zapowiedziami przekroczyła wartość 1 mld złotych. LPP inwestuje jednocześnie w tradycyjną sieć sprzedaży - całkowita powierzchnia salonów polskiego producenta przekroczyła 1,25 mln mkw
Polska firma odzieżowa czwarty kwartał 2019 roku oraz ubiegły rok kalendarzowy zakończyła zdecydowanie na plusie. Przychody spółki za ostatnie trzy miesiące wyniosły ponad 2,7 mld zł, co stanowi wzrost o 15% r/r, a w ujęciu rocznym całkowita sprzedaż grupy wzrosła o 13% i przekroczyła 9 mld zł. Producent odzieży z Pomorza zakończył rok zyskiem operacyjnym na poziomie 880 mln zł, czyli o 16% wyższym niż w 2018 roku. Na dobrą sytuację ekonomiczną firmy pozytywny wpływ miało utrzymanie marży na poziomie 53,4% w skali roku oraz dalsze inwestycje w technologie wspierające optymalizację procesów logistycznych.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (84%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (7)
Odpowiedz-
1
0
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0