PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

LPP chce debiutować co roku przynajmniej w jednym nowym kraju

LPP chce debiutować co roku przynajmniej w jednym nowym kraju
Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu i dyrektor finansowy LPP
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 22 wrz 2017 08:03

Plany biznesowe LPP SA na najbliższe lata zakładają konsekwentną ekspansję na rynkach zagranicznych. Każdego roku firma chce debiutować przynajmniej w jednym nowym kraju, dlatego już w 2018 roku rozpocznie działalność w Izraelu oraz Słowenii. Obok utrzymania dwucyfrowego wzrostu w obszarze tradycyjnych salonów, LPP chce nadal dynamicznie rozwijać segment sprzedaży internetowej.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 22 wrz 2017 08:03

Jednym z celów LPP jest wzrost powierzchni sklepowej o 10 proc. zarówno w 2017, jak i 2018 roku. Zgodnie z założeniami na koniec przyszłego roku łączna powierzchnia sklepów powinna wynieść 1 114 tys. mkw. Nieco mniej niż połowa przypadnie Polsce, a prawie 1/4 dotyczyć będzie innych krajów europejskich. Podobna wartość przypadnie rynkom wschodnim, a niewielki udział będzie związany z rozwojem na Bliskim Wschodzie.

Oprócz rozwoju segmentu sklepów tradycyjnych, drugim filarem wzrostów grupy ma być sprzedaż internetowa. Plany biznesowe LPP zakładają wzrost w tym obszarze o 100 proc. nie tylko w 2017 roku, ale również w roku 2018, kiedy sklepy internetowe mają być dostępne łącznie już na 16 rynkach.

Sprzedaż internetowa zajmuje bardzo istotną pozycję w naszej strategii biznesowej. Dziś mamy 45 sklepów różnych brandów w 9 krajach. W roku 2018 chcemy rozpocząć sprzedaż internetową w 4 kolejnych krajach: Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Słowenii. Wierzymy, że nasza rosnąca obecność w tym dynamicznie rozwijającym się segmencie przyniesie nam wiele korzyści. Co roku notujemy 100-procentowy wzrost sprzedaży e-commerce. Internet to dla nas nieskończone morze możliwości jako komplementarny kanał kontaktu z klientem – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu i dyrektor finansowy LPP.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w nadchodzącym roku LPP we współpracy z lokalnym partnerem rozpocznie działalność na rynku izraelskim. Wybór modelu franczyzowego był podyktowany specyfiką lokalnego rynku. Ponadto firma chce otworzyć sieć sklepów własnych w Słowenii. Dzięki temu do końca 2018 roku sklepy LPP będą działać w 23 krajach na całym świecie.

Nasze cele są jasne – każdego roku chcemy otwierać nasze sklepy przynajmniej na jednym nowym rynku. Debiuty zagraniczne mają na celu budowę globalnej rozpoznawalności, która jest niezbędna dla dalszego dynamicznego rozwoju naszej firmy – podsumowuje Przemysław Lutkiewicz.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (4)

  • zigi 2017-09-22 15:00:01
    To się zarząd rozochocił, widać że nie mają problemów z odnalezieniem się na nowych rynkach
  • Lech Słowik 2017-09-22 18:18:27
    Obserwuje od pewnego czasu i muszę przyznać, że bardzo ładnie się rozwija ta marka.
  • kosel7 2017-09-22 20:54:10
    Fajne, że polska firma odnosi sukcesy na arenie międzynarodowej.
  • fiolka 2017-09-23 15:48:24
    Dobra strategia z tą sprzedaże w necie.
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.214.113
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.