LPP idzie jak burza


Po październikowym debiucie w Finlandii oraz uruchomieniu sprzedaży internetowej na kolejnych rynkach europejskich, oferta marek LPP jest już dostępna na 39 rynkach. Salony stacjonarne gdańskiej spółki działają dziś w 25 krajach, a oferta online obejmuje 30 rynków.
Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju sprzedaży wielokanałowej, LPP stawia na rozwój jakościowy sieci stacjonarnej i równolegle inwestuje w e-commerce.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (95%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (7)
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
1
0
Odpowiedz-
1
0
Odpowiedz-
0
0