PARTNERZY PORTALU

LPP idzie na podbój Londynu

LPP idzie na podbój Londynu
Reserved
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 06 wrz 2017 10:07

LPP oficjalnie otworzyło dziś pierwszy salon Reserved w Londynie. Liczący ok. 3 tys. mkw. sklep znajduje się przy Oxford Street 252, w samym centrum londyńskiego West Endu. Wraz z otwarciem londyńskiego salonu marki ruszyła również sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 06 wrz 2017 10:07

Debiut flagowej marki LPP na jednej z najbardziej prestiżowych ulic handlowych świata to kolejny etap realizowania globalnych aspiracji i ważny krok w międzynarodowej ekspansji polskiej firmy

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (94%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (8)

  • sis 2017-09-06 14:08:56
    W Londynie jest tak różnorodność marek , że spokojnie znajdzie się tam miejsce dla Reserved.
  • johnyQ 2017-09-06 14:42:03
    Jest moc!
  • teksmeks 2017-09-06 15:34:57
    Nie spodziewałem się, że polską markę będzie stać na taki ruch. A tu proszę, nawet zaangażowali Kate Moss w promocję. Chyba za mało doceniam rodzimą przedsiębiorczość.
  • Benia 2017-09-06 17:46:45
    Wyszło bardzo profesjonalnie. Światowy poziom.
  • borys0110 2017-09-06 18:02:48
    Jakieś zdjęcia?
  • KasiaHa 2017-09-06 21:43:16
    Dokładnie, szkoda, że zdjęć nie wrzuciliście. Widziałam kilka fotek gdzie indziej i czarno-białe plakaty z Kate wyglądają super na tle charakterystycznych dla Anglii budynków z cegły, na autobusach też to fajnie wyszło. Nie rzuca się mega w oczy, jest wtopione w otoczenie, a jednak nie da się nie zwrócić na te reklamy uwagi. Jak ktoś nie widział warto poszukać zdjęć w innych artykułach.
  • tt1000 2017-09-07 14:42:15
    Jeśli marka sobie poradzi w Londynie to już chyba z resztą Europy nie będzie mieć problemu. Fajnie, że rodzima firma tak sobie dobrze prosperuje także za granicą, a nie tylko u nas.
  • tishana 2017-10-25 18:42:59
    Naprawdę się postarali, wyszło bardzo światowo. Marka pokazała, że nie odstaje od swojej zachodniej konkurencji.
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.56.185
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!