LPP na wysokiej fali


LPP w pierwszym półroczu niemal podwoiła zysk operacyjny. Pierwszych sześć miesięcy 2018 roku grupa zamknęła wynikiem 194 mln zł - to prawie o 96 mln zł więcej niż w pierwszej połowie 2017 r.
Drugi kwartał 2018 roku LPP kończy wynikiem ponad 2 mld zł przychodu – dzięki temu całkowita sprzedaż grupy za pierwsze sześć miesięcy tego roku przekroczyła 3,6 mld zł. To efekt dwucyfrowego wzrostu sprzedaży w ujęciu LFL, a także kolejnego kwartału zwiększenia udziału sprzedaży internetowej.
- Pierwsze półrocze 2018 było dla naszych marek zdecydowanie korzystne. Cieszy nas kolejne dobre przyjęcie kolekcji Reserved, a także coraz większe uznanie dla Sinsay. Dynamiczne wzrosty sprzedaży naszej najmłodszej marki w drugim kwartale potwierdzają, że nadzieje wobec niej są w pełni uzasadnione. Trafione kolekcje naszych brandów oraz nowa polityka zatowarowania, która pozwala na większą elastyczność dostaw, przekładają się na znaczący wzrost marży brutto – komentuje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu i dyrektor finansowy LPP.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (5)
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0