W pierwszym kwartale 2019 roku LPP przekroczyła 1,8 mld zł przychodu, notując tym samym wzrost o 15,7 proc. r/r. Polski producent odzieży utrzymuje tendencję wzrostową w e-commerce, m.in. dzięki rozszerzaniu oferty na nowe kraje. Zgodnie z planem w 2019 roku spółka chce przekroczyć miliard zł sprzedaży w e-commerce.
W pierwszym kwartale 2019 roku LPP osiągnęło ponad 1,8 mld zł przychodu i zwiększyło sprzedaż o 15,7%. Dobry początek roku polskiego producenta odzieży to zasługa pozytywnych wyników sprzedaży we wszystkich pięciu markach, a także efekt utrzymania wzrostu sprzedaży w e-commerce. W 1Q19 sprzedaż internetowa zwiększyła się o 47% r/r i stanowiła już 12,0% przychodów z Polski i 10,5% sprzedaży Grupy.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (89%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Komentarze