W chwili obecnej w centrum funkcjonują salony Reserved, Cropp i House, które po zakończeniu rozbudowy przeniosą się do nowej części obiektu. Tam otworzą się w nowych, powiększonych konceptach. Dołączą do nich także pozostałe marki modowe grupy LPP: Mohito i Sinsay. Łącznie spółka modowa zajmie ponad 3,6 tys. mkw. powierzchni w Atrium Copernicus.

- Zdecydowaliśmy się na zwiększenie powierzchni naszych dotychczasowych salonów oraz wprowadzenie pozostałych dwóch marek do Atrium Copernicus, ponieważ widzimy w tym obiekcie duży potencjał i wierzymy, iż szybko powiększymy grono lojalnych Klientów w tej lokalizacji - mówi Marta Chlewicka pełniąca obowiązki rzecznika prasowego LPP - naszym największym salonem w Atrium Copernicus będzie sklep naszej marki flagowej, czyli Reserved. Jego powierzchnia wyniesie ponad 1,7 mkw.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL