PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


LPP pod dużą kreską

LPP pod dużą kreską
fot. Shutterstock. Autor: Grand Warszawski
  • Autor: propertynews.pl/ PAP
  • Dodano: 03 sie 2020 19:22

Grupa LPP odnotowała w II kwartale roku obrotowego 2020/2021 stratę operacyjną na poziomie 40 mln zł wobec 186 mln zł zysku operacyjnego rok wcześniej. Strata odzieżowego giganta za I półrocze wyniosła 301 mln zł, podczas gdy w analogicznym okresie roku 2019 spółka miał 250 mln zł zysku - podało LPP w komunikacie dotyczącym wstępnych wyników finansowych.

  • Autor: propertynews.pl/ PAP
  • Dodano: 03 sie 2020 19:22

Sprzedaż w sklepach stacjonarnych LPP w II kwartale br. spadła o 28 proc. i wyniosła 1,48 mld zł. Z kolei w kanale online sprzedaż wzrosła o 124 proc. do 620 mln zł i stanowiła 30 proc. łącznych przychodów grupy w porównaniu do 12 proc. przed rokiem.

Marża brutto była niższa o 13 proc. i spadła do 1,01 mld zł z 1,16 mld zł rok wcześniej.

Spółka podała, że na koniec lipca br. otwarte było 95 proc. wszystkich sklepów stacjonarnych. Ich powierzchni w II kwartale br. wyniosła 1,297 tys. mkw., co oznacza wzrost o 14 proc. rdr.

W całym I półroczu (luty-lipiec) przychody LPP wyniosły 3,28 mld zł i były niższe rdr o 21 proc. W sklepach stacjonarnych sprzedaż spadła o 39 proc. (2,27 mld zł), a w kanale e-commerce wzrosła o 123 proc. do ponad miliarda zł.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (7)

  • mpd 2020-08-04 13:42:38
    Szkoda że branża odzieżowa tak mocno ucierpiała. Akurat firmie LPP mocno pomogła sprzedaż online oraz negocjacje kontraktów z galeriami. Mocne stanowisko na pewno się opłaciło.
  • jaro 2020-08-06 11:52:24
    Odbiją się w przyszłych miesiącach. Obecnie koronawirus popsuł plany większości firm w branży. LPP i tak nie wyszło najgorzej.
  • radosny 2020-08-07 12:33:58
    Ja wiem czy ta kreska taka duża? Na pewno to odczuli, ale zniwelowali straty do minimum. A sprzedaż online idzie im do przodu więc powinno być lepiej w przyszłości.
  • Boczar 2020-08-11 12:57:12
    I tak w porównaniu z branżą sobie jakoś radzą
  • Muskal 2020-08-18 10:43:10
    Ale prognozy całoroczne nie są złe. Teraz nawet coraz lepsze rekomendacje.
  • walak 2020-08-19 14:31:42
    Mogło być gorzej, dobre decyzję ograniczyły straty.
  • melon 2020-08-27 15:08:50
    Niedługo wrócą do rekordowych wyników
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.241.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!