PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


LPP podkręca przyrost sklepów Cropp, House i Sinsay

LPP podkręca przyrost sklepów Cropp, House i Sinsay
Fot. Mat. prasowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 09 paź 2020 13:45

Lekkie przyspieszenie rozwoju sieci sklepów stacjonarnych młodszych marek: Cropp, House i Sinsay – zakłada strategia LPP na okres 2020/2021. – O 11 proc. ma wzrosnąć powierzchnia salonów tych brandów, głównie w średnich i mniejszych miastach, w których mieszkańcy chętniej chodzą do sklepu niż kupują online – zapowiada Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 09 paź 2020 13:45

Jednocześnie LPP chce nadal nasycać sklepami stacjonarnymi te rynki, w których już działa.

- Podtrzymujemy plany rozwoju, choć są one skromne, ponieważ nie będzie spektakularnego wejścia do nowych krajów w przyszłym roku. Mówimy jedynie o Macedonii Północnej - tłumaczy Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP. 

Off i on robią omni 

Na koniec 2020/21 roku salony marki Reserved obecne będą w 25 krajach. Spółka powróci na Białoruś, ale ze sklepami własnymi.

- W ramach tego przyspieszenia wzrośnie planowany capex do ok. 730 mln zł, z czego wydatki na sklepy to ok. 500 mln zł, na biura to 90 mln zł, na logistykę 60 mln zł, a 80 mln zł na obszar IT - wylicza Przemysław Lutkiewicz.

Wiceprezes zapowiedział również przyspieszenie w kanale online.

- Osiągnęliśmy ponad 1 mld zł ze sprzedaży całościowej w pierwszym półroczu tego roku. Liczymy, że w całym roku przekroczymy 2 mld zł - przyznaje Przemysław Lutkiewicz.

Dodaje, że online i offline nawzajem się wspierają. - Jest to najbardziej widoczne w Niemczech, gdzie sprzedaż internetowa się rozwijała najbardziej dynamicznie wokół miast, w których klienci mogli odwiedzić nasze sklepy stacjonarne. Zatem oba te kanały się przenikają, więc mocno stawiamy na omnichannel - opisuje wiceprezes LPP. 

Sklep stacjonarny wysyła paczkę 

Już dzisiaj 160 sklepów Reserved w Polsce, dzięki technologii RFiD, wysyła paczki z zamówionymi online produktami do domów klientów. Baza tych sklepów będzie systematycznie powiększana.

- Jednocześnie w tych trudnych czasach, gdy sprzedaż online rośnie, my zlikwidowaliśmy nasz dział e-commerce. W wyniku reorganizacji, podzieliliśmy go na brandy i połączyliśmy ze strukturami handlu tradycyjnego. Tak powstały poszczególne działy omnichannelowe. Chcemy wysyłać do klienta jednorodny przekaz marketingowy i produktowy, bez względu na to w jakim kanale robi on zakupy. Dlatego też nasz marketing zmieniliśmy w działy visual communications. Mają zadbać o odpowiednią prezentację naszych kolekcji w mediach społecznościowych - tłumaczy Przemysław Lutkiewicz.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (4)

  • Kuban 2020-10-12 14:45:21
    Słuszna decyzja. To dobrze rozwijające się i rokujące marki.
  • James 2020-10-13 11:44:25
    Pomimo pandemii dalej się rozwijają, więc sytuacja w spółce musi być dobra.
  • kornel 2020-10-13 12:51:53
    Dobrze wiedzą że klucz do sukcesu to dywersyfikacja. Podoba mi sie ich podejście do biznesu.
  • roxy 2020-10-14 14:29:51
    Mnie też to nie dziwi, wszystkie salony przyjmują się bardzo dobrze, gdziekolwiek powstaną.
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.85.115
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!