PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


LPP przygotowane na powrót lockdownu

LPP przygotowane na powrót lockdownu
Jeden z salonów sieci Reserved poza granicami Polski, mat.LPP
  • Autor: DlaHandlu.pl/PAP Biznes
  • Dodano: 06 lis 2020 08:51

Grupa LPP w ostatnich miesiącach przygotowywała się na ewentualność powtórnego lockdownu, usprawniając m.in. logistykę - poinformował PAP Biznes Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. Spółce pomoże też dywersyfikacja geograficzna działalności, w tym obecność na rynkach wschodnich.

  • Autor: DlaHandlu.pl/PAP Biznes
  • Dodano: 06 lis 2020 08:51

"W ostatnich miesiącach wykonaliśmy dużo pracy w obszarze usprawniania sprzedaży internetowej, procesów logistycznych czy obsługi klienta" - powiedział PAP Biznes wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz.

Jak podał, spółka zdecydowała się m.in. na przebudowę Centrum Dystrybucyjnego w Pruszczu Gdańskim.

"Niemal z dnia na dzień przemodelowaliśmy je z magazynu centralnego LPP, dedykowanego hurtowej wysyłce towarów do salonów, na magazyn przystosowany także do obsługi pojedynczych paczek dla klientów e-commerce. Wprowadziliśmy też optymalizację ścieżek kompletacji zamówień internetowych w oparciu o sztuczną inteligencję, zaimplementowaliśmy nowoczesnego chat bota do obsługi wzmożonej liczby zapytań wpływających do Biura Obsługi Klienta i wiele innych rozwiązań. Poza tym dostosowaliśmy naszą strukturę organizacyjną, aby jeszcze lepiej wpisywała się w koncepcję omnichannelowego modelu sprzedaży. Powyższe zmiany wprowadziliśmy w celu przygotowania się także do najczarniejszego ze scenariuszy na jesień – powtórnego lockdownu" - powiedział Lutkiewicz.

"O ile jesteśmy przygotowani na dynamiczny przyrost sprzedaży w naszym kanale e-commerce, co obserwowaliśmy w pierwszych miesiącach epidemii, o tyle dopiero kolejne tygodnie pokażą wpływ nowych obostrzeń na naszą sprzedaż" - dodał.

W jego ocenie na ten moment trudno oszacować, jak i w jakiej skali obowiązujące zasady będą wpływać na zachowania klientów.

"Niemniej jednak przypomnę, że sprzedaż w Polsce od pewnego czasu generuje mniej niż połowę naszych przychodów. Większość stanowi jednak sprzedaż zagraniczna, która dla przykładu na rynku rosyjskim i ukraińskim jest obecnie wyższa w stosunku do ubiegłego roku" - powiedział Lutkiewicz.

"Dywersyfikacja działalności na różnych rynkach, a zwłaszcza nasza silna obecność na rynkach wschodnich, które według naszej wiedzy nie planują lockdownu, to dobry prognostyk" - dodał wiceprezes LPP.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (5)

  • piotrek 2020-11-09 13:37:56
    LPP kolejny raz pokazało że wie co robi w cięższych sytuacjach na rynku.
  • Boro 2020-11-12 13:03:13
    Mają doświadczenie, więc na pewno sobie poradzą teraz lepiej, zwłaszcza, że przed nami gorący okres zakupowy.
  • Jack 2020-11-17 12:30:25
    Pomimo lockdownu akcje na giełdzie mocno odbiły, więc LPP ma się dobrze.
  • Retie 2020-11-19 09:22:38
    Dobrze zarządzana firma to na pewno odpowiednio przygotowana na powtórkę z rozrywki.
  • wolak 2020-11-24 11:24:35
    Piechocki jest zbyt dobrym biznesmenem, żeby się nie przygotować odpowiednio na kolejny lockdown.
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.252.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!