PARTNERZY PORTALU

LPP stawia na e-commerce

  • Autor: PAP
  • Dodano: 09 lis 2012 14:05

Na wiosnę 2013 r. LPP zaplanowało otwarcie sklepu internetowego Reserved. W drugiej kolejności, ale także w przyszłym roku, ma zostać uruchomiona internetowa sprzedaż nowej marki, Sinsay. Grupa oczekuje, że za kilka lat sprzedaż on-line będzie stanowiła 5-10 proc. przychodów ogółem - poinformował wiceprezes LPP, Dariusz Pachla.

"W marcu ruszy sklep internetowy Reserved. Projekt przygotowujemy od około roku, angażujemy w to sporo środków, bo drogie są stosowane w tym przypadku rozwiązania. Ponadto budujemy na ten cel studio fotograficzne, korzystamy też ze współpracy z międzynarodowymi doradcami. Inwestycja pochłonie kilka milionów złotych" - powiedział dziennikarzom Pachla.

"W drugiej kolejności uruchomimy sklep internetowy Sinsay. Będzie to nasza nowa marka, więc chcemy w ten sposób wesprzeć jej rozwój. Ponieważ rozwiązanie będzie już gotowe, dzięki uruchomieniu sprzedaży internetowej Reserved, to ten projekt także powinien ruszyć 2013 r." - dodał.

Pytany o to, jakich przychodów spodziewa się LPP z tytułu sprzedaży w sklepach internetowych, wiceprezes odpowiedział: "myślę, że 5-10 proc. to kwestia tylko kilku lat. Oczywiście dopiero z czasem przekonamy się, w jakiej części sprzedaż internetowa i tradycyjna się kanibalizują".

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

"Oczywiście w najbliższym czasie podstawą będą nadal fizyczne sklepy" - dodał.

Pachla poinformował także, że marża netto realizowana na sprzedaży przez Internet będzie większa, ze względu na niższe koszty stałe.

Dodał, że sklepy on-line będą na razie prowadziły sprzedaż na terenie Polski.

"Zobaczymy, jak to rozwiązanie będzie się sprawdzało na terenie kraju i wtedy pomyślimy nad jego zastosowaniem na innych rynkach. Na razie trudno powiedzieć w jakim czasie mogłoby nastąpić uruchomienie sprzedaży on-line w innych krajach. Pewnie łatwiej będzie na początku wystartować ze sprzedażą przez internet w krajach UE" - dodał.

Pachla przypomniał, że produkty marek Cropp i House są już dostępne w internecie, ale sprzedaż odbywa się przy wykorzystaniu bardzo prostej platformy. Dodał, że z czasem będą one korzystać z nowego rozwiązania, przygotowywanego dla Reserved.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.207.247.69
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!