– Nasze najważniejsze plany na trzeci rok funkcjonowania centrum to przede wszystkim dokończenie procesu komercjalizacji i wynajęcie ostatnich wolnych już lokali. Skupiamy się również na wprowadzaniu proekologicznych rozwiązań w centrum – jesteśmy w trakcie procesu certyfikacji BREEAM w zakresie podniesienia obecnej oceny dla naszego centrum do poziomu Level GOOD. Liczymy, że prowadzone przez nas akcje marketingowe, bogata oferta handlowa oraz stale rosnąca odwiedzalność obiektu pozwolą nam wzmocnić wiodącą pozycję na regionalnym rynku – podsumowuje Michał Nowakowski, dyrektor Atrium Felicity.

20 marca minęły dwa lata od otwarcia jednego z największych centrów handlowych w Lublinie i regionie – Atrium Felicity. W ciągu tego czasu w obiekcie pojawiły się nowe marki
i udogodnienia, a liczba klientów odwiedzających centrum stale wzrasta.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL