Warszawa cały czas się rozwija i przyciąga ekskluzywne marki nad Wisłę. Ze wskazywanych przez uczestników sesji badań wynika, że około 70 proc. takich marek debiut w Polsce ma już za sobą.

- Marki premium pojawiają się częściej w multibrandowych butikach – mówi Anna Hofman, Associate z Cushman & Wakefield. Firma aktualnie odpowiada za komercjalizację Hotelu Europejskiego. W hotelu powstanie około 2,8 tys. m kw. powierzchni ekskluzywnej, na parterze, od strony Krakowskiego Przedmieścia, która wpisuje się w strategię marek premium i luksusowych.

- Ulice handlowe to trudny rynek. Na pewno brakuje nam skali, z jaką mamy do czynienia na przykład w Pradze – wyjaśnia Anna Hofman. - Marki premium przykładają ogromną uwagę do lokalizacji i sąsiedztwa. Oznacza to, że pozyskiwanie marek premium na ulicach handlowych ułatwi przekonanie kolejnych firm do inwestycji w Warszawie.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL