PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Luksusowe marki w jednym salonie. Nowy najemca w Factory Ursus

Luksusowe marki w jednym salonie. Nowy najemca w Factory Ursus
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 lis 2019 13:46

Outletowy salon z markami luksusowymi otwarty został w warszawskim centrum Factory Ursus. Działał będzie w formacie pop-up store, oferując ubrania i obuwie znanych światowych projektantów.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 lis 2019 13:46

- Neinver konsekwentnie rozbudowuje portfolio marek premium w outletach w Polsce, obserwując coraz większe zainteresowanie klientów produktami tego segmentu. Kolejnym, ważnym krokiem jest propozycja produktów luksusowych, których zapowiedzią jest otwarty właśnie salon w formacie pop-up store - mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director, Neinver. – Przyszły rok w outletach Neinver obfitował będzie w ciekawe debiuty mocnych marek modowych – zapowiada.

Nowy salon marek luksusowych gromadzi oryginalną ofertę modową dla kobiet i mężczyzn: Versace Collection, Versace Jeans, Just Cavalli, Superga oraz Giorgio. Dla klientów FACTORY Ursus dostępne są kurtki, koszule, t-shirty, spodnie, odzież jeansowa, buty i akcesoria – wszystko w outletowych cenach, obniżonych stale aż o 50 proc. ceny regularnej. Salon marek luksusowych otwarty został na 80 mkw., w sąsiedztwie salonów premium, obecnych w outlecie, jak Calvin Klein, Guess, Guess Accessories, Lacoste, O’Bag, Tommy Hilfiger, Liu Jo i GANT.

- Marki premium już na dobre zadomowiły się w Factory Ursus, zdobywając serca bardziej wymagających klientów. Oferta produktów luksusowych jest ich znakomitym dopełnieniem – mówi Piotr Rębacz, dyrektor warszawskiego outletu z portfolio Ninver. - Od kilku lat obserwujemy wyraźną zmianę preferencji zakupowych klientów, dla których jakość produktów staje się ważniejsza niż ich ilość. Propozycja marek luksusowych i premium w outlecie daje im możliwość zdobycia ich w bardzo atrakcyjnych cenach – dodaje Piotr Rębacz.

W mijającym roku do portfolio outletowych salonów w FACTORY Ursus dołączyła włoska marka torebek premium – O’Bag, salony z ofertą modową GANT, BRAX i Albione, a także sportowy Rossignol i salon biżuterii Yes. Ofertę gastronomiczną wzbogaciła restauracja Kuchnie Marche, a jeszcze w tym roku do centrum powróci Tchibo w nowej odsłonie. Nową, większą powierzchnię zyska natomiast sklep Tefal Home&Cook z ofertą artykułów dla domu.

Outlet FACTORY Ursus to najbardziej znane w Polsce, popularne centrum wyprzedażowe, które na prawie 20 tys. mkw. powierzchni gromadzi znane marki sektora mid-mass market i premium, w cenach obniżonych od 30 proc. do 70 proc. Outlet jest zlokalizowany w lewobrzeżnej części Warszawy, w sąsiedztwie stołecznej obwodnicy, autostrady A2 i zaledwie 15 minut jazdy samochodem od ścisłego centrum. Na kierowców czeka tam 900 miejsc parkingowych.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.229.89
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.