PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Luksusowe marki wciąż cierpią z powodu zahamowania ruchu turystycznego, ale LVMH widzi pierwsze oznaki poprawy

Luksusowe marki wciąż cierpią z powodu zahamowania ruchu turystycznego, ale LVMH widzi pierwsze oznaki poprawy
Polski salon Louis Vuitton
  • Autor: wnp.pl
  • Dodano: 01 lip 2020 15:16

Efekty kryzysu gospodarczego będą widoczne w zyskach firmy jeszcze przez jakiś czas, ale odnotowaliśmy już pierwsze oznaki ożywienia – powiedział do akcjonariuszy Bernard Arnault, prezes produkującego dobra luksusowe koncernu LVMH.

- W czerwcu widoczne były pewne, „dość energiczne” oznaki ożywienia, po tym jak został zniesiony zakaz podróżowania w dużej części Europy, w tym w Mediolanie i Paryżu - dwóch głównych centrach handlowych – powiedział Arnault.

Szef finansów firmy Jean-Jacques Guiony powiedział, że w nadchodzących miesiącach nadal będzie odczuwalny mniejszy niż normalnie popyt, ale nie można podawać konkretnych prognoz.

Jak zaznaczyli przedstawiciele LVMH, luksusowe marki wciąż cierpią z powodu zahamowania ruchu turystycznego. Mimo to sklepy LVMH ponownie się otwierają, dzięki czemu znów rośnie konsumpcja na poziomie lokalnym.

Czytaj więcej na WNP.pl

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.140.184
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!